Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Jamie-lee Kruijmel - WaarBenJij.nu Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Jamie-lee Kruijmel - WaarBenJij.nu

Laatste dagje thuis

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Jamie-lee

14 Maart 2014 | Nederland, Hoek van Holland

Nouu het inpakken is begonnen en geslaagd, hopen dat we niks vergeten zijn. Morgen vlieg ik om 10:10 naar Wales toe, samen met de rest van de mensen die naar Wales gaan.
We vliegen niet direct naar Wales maar naar Birmingham, vanaf daar moeten ik en kim apart van de rest nog bijna 3 uur lang met de trein. Nog altijd beter dan de reis naar Spanje toe...

Ook dit jaar zal ik weer een blog bij houden, en hopelijk kan ik dit ook echt bijhouden. Wie weet heb ik niet eens internet!?


  • 14 Maart 2014 - 15:09

    Mama:

    Ja hoor! Nou is het jou beurt om te gaan! Ik wens je heel veel plezier daar. Het zal hard werken zijn meid maar daar leer je alleen maar van! Ik hoop dat je internet heb want ook met jou wil graag skypen, je moedertje is nu helemaal alleen dus ik zal veel bellen, haha maar jij bent natuurlijk druk bezig. Nou we zien wel! Probeer veel foto's te maken.

    Kus mama

  • 15 Maart 2014 - 16:00

    Oma:

    Nu ik hoop snel wat te horen hoe het daar is, en wat voor weer het is .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoek van Holland

Verloskunde Stage Wales

Stage in Wales

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Almost 3 weeks

17 Maart 2014

First days

14 Maart 2014

Laatste dagje thuis
Jamie-lee

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3783

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 12 April 2014

Verloskunde Stage Wales

08 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: